לוחית מזויפת, ומפתח משוכפל: 10 גנבי רכב ערבים נעצרו הלילה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on לוחית מזויפת, ומפתח משוכפל: 10 גנבי רכב ערבים נעצרו הלילה

    במסגרת האסטרטגיה ההתקפית של המשטרה נגד מחוללי פשיעה בתחום הרכוש, 10 ערבים תושבי איו"ש ומזרח י-ם נעצרו בחשד לניסיון גניבת כלי רכב מאזור השרון

    צילום: יוסי זמיר\פלאש 90
    21:07
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on בכיר לשעבר בשב"כ מותח ביקורת: "אנחנו במתן ומתן"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המשטרה עצרה הלילה, במסגרת האסטרטגיה ההתקפית של מחוז מרכז נגד מחוללי פשיעה בתחום הרכוש, 10 תושבי איו"ש ומזרח י-ם בחשד לניסיון גניבת כלי רכב מאזור השרון.

    שוטרי תחנת המשטרה בכפר סבא סיכלו הלילה 4 אירועי ניסיונות גניבות כלי רכב מאזור הוד השרון ורעננה.

    במקרה הראשון התקבל דיווח על רכב חשוד שנע מכיוון בני ברק להוד השרון, שוטרי התחנה זיהו את הרכב וכעבור זמן קצר עצרו השוטרים באזור הוד השרון 2 מיושבי הרכב לאחר שרכבם התהפך, ברכב אותרו כלים שונים החשודים ככלי פריצה לרכבים.

    בהמשך, התקבל דיווח על מס' חשודים המנסים להיכנס לרכב ברעננה, שוטרים שהגיעו למקום זיהו את 4 החשודים כאשר הם יושבים ברכב שלוחית הזיהוי שלו חשודה כמזויפת.

    במקרה נוסף, זיהה צוות של פקחי עיריית רעננה אדם חשוד המנסה להתחבא בתוך רכב, שוטרים שהגיעו למקום עצרו את החשוד ובחיפוש ברכב נמצא מפתח משוכפל.

    במקרה האחרון התקבל דיווח על רכב שנגנב מרעננה ובסיוע ניידת של אגף התנועה הרכב נעצר סמוך לכפר קאסם ונהג הרכב נעצר.
    במקביל ביצעו פקחי הרשות המקומית סריקות באזור ממנו נגנב הרכב ולאחר שזיהו רכב שעורר את חשדם, הזעיקו את השוטרים שעצרו את 2 יושבי הרכב החשודים כמי שסייעו לגנב הרכב.

    סה"כ עצרו השוטרים 10 חשודים בגין ניסיונות גניבת כלי הרכב ובתום חקירתם הם נכלאו. הבוקר יובאו החשודים לדיון בביהמ"ש פ"ת בבקשה להאריך את מעצרם.



    0 תגובות